Accés al contingut Accés al menú de la secció

Acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació

Inici  >  Serveis ACTIC  >  Inscripció de centre col·laborador

Avís important

Abans d’omplir el formulari de sol·licitud, cal que tingueu preparada la memòria en format digital (màxim 2 MB) que se us demanarà de carregar quan acabeu d’omplir-lo. Tingueu present que el formulari i la memòria s’envien simultàniament.

També caldrà que aneu preparant la documentació administrativa que haureu de fer arribar en paper a l’Oficina Gestora, atès que ho haureu de fer dins d’un termini de deu dies hàbils. Us recomanem que descarregueu des d’aquí el formulari Presentació de documents per a l’Oficina Gestora de l’ACTIC (centre col·laborador), que us us farà més còmoda la presentació dels documents a qualsevol registre. 

Podeu trobar una guia orientativa per elaborar la memòria clicant  aquí.

El termini per resoldre la sol·licitud d’autorització és de sis mesos, comptadors des de la data de recepció que figura a la pàgina de la zona privada on queda constància de la presentació de la sol·licitud. Si un cop transcorregut aquest termini no s’ha dictat una resolució expressa, podeu considerar desestimada la sol·licitud.

 

Continuar

Data d'actualització: 17.10.2012