Vocabulari en imatges català-romaní
Vocabulari bàsic que conté més de 1.000 paraules en català i romaní associades a una il·lustració.
Materials que proporcionen un primer contacte amb la llengua catalana, alhora que permeten entendre i practicar frases quotidianes, tot facilitant les comunicacions amb la societat d'acollida.
Materials didàctics destinats tant a aprenents com a professors de català de l'àmbit de l'acolliment lingüístic.
Llegir per parlar, llegir per aprendre
Material per reforçar l'aprenentatge i l'ús de la llengua a través de la lectura.
Col·lecció per facilitar el diàleg i la conversa entre persones que formen part del programa Voluntariat per la llengua.
Vivim junts. Materials per aprendre català
23 làmines sobre activitats quotidianes i 17 làmines sobre la història de Catalunya.
El Mirador. Làmines sobre carrers amb història, en català i urdú
21 làmines en català i urdú on s'expliquen fets històrics de Barcelona succeïts al Raval, la Ribera, el Born i el Poblenou.
El material es presenta en tres quaderns distints segons el grau de dificultat dels passatemps.
Obra que descriu un programa d’aprenentatge de català per al nivell de competència inicial.
Català bàsic. Iniciació a la llengua oral
Activitats orals adreçades a alumnat immigrant adult. Cada bloc conté 5 unitats que inclouen: activitats de comprensió i expressió oral i propostes de lectoescriptura funcional per reconèixer paraules clau, rètols, fitxes, etc.
Material dirigit a les persones que volen reforçar l'aprenentatge del català i, especialment, a les parelles lingüístiques que participen en el programa Voluntariat per la llengua.
Petita història de Paco Candel
Material per fomentar la conversa a través de la lectura
Guia per a la lectura de la Petita història de Paco Candel
Una guia que facilita als professors de català i als dinamitzadors dels clubs de lectura material que pot ajudar els lectors a entendre millor el text i a promoure la conversa a partir de la lectura.
Marc europeu comú de referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar
Proporciona unes bases comunes per a la descripció d’objectius, continguts i mètodes per a l’aprenentatge de llengües.
Programacions de llengua catalana per a l'ensenyament d'adults.
Desenvolupen els programes de llengua catalana.
Teoria i didàctica dels patrons discursius
Es basa en el marc teòric de l’estudi 'Tipotext. Una tipologia de textos de no-ficció' i dedica una seqüència didàctica a cada un dels cinc patrons prototípics: descriptiu, narratiu, directiu, argumentatiu i expressiu.
XIII Trobada Centres d'Autoaprenentatge
Actes de la XIII Trobada de Centres d'Autoaprenentatge que va tenir lloc a Barcelona el 31 de maig i l'1 de juny de 2007.
XI Trobada de Centres d'Autoaprenentatge
Actes de XI Trobada de Centres d'Autoaprenentatge que va tenir lloc a Vic el 5 i 6 de maig de 2005.
IX Trobada de Centres d'Autoaprenentatge
Actes de la IX Trobada de Centres d'Autoaprenentatge que va tenir lloc a Bellaterra el 3 i 4 d'abril de 2003.
VII Trobada de Centres d'Autoaprenentatge
Actes de la VII Trobada de Centres d'Autoaprenentatge que va tenir lloc a Barcelona el 20, 30 i 31 de març de 2001.