A continuació us presentem alguns canals destacats per contactar amb el Departament de Cultura i us recordem que la Generalitat disposa del telèfon 012 d'atenció ciutadana.
Canals del Departament
• Un formulari per contactar amb nosaltres
Us oferim una bústia de contacte per fer-nos arribar els vostres comentaris, preguntes, queixes i suggeriments sobre qualsevol dels serveis que ofereix el Departament de Cultura.
• Preguntes sobre subvencions
L’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural (OSIC) del Departament de Cultura posa al vostre servei la bústia osic@gencat.cat a fi que pugueu plantejar els vostres dubtes relacionats amb les subvencions convocades pel Departament de Cultura.
• Consultes sobre llengua catalana
El portal de Llengua Catalana us proposa diferents maneres de contactar i fer les vostres consultes lingüístiques.
012, Telèfon d'Atenció Ciutadana de la Generalitat
El 012 és el telèfon d'informació sobre els serveis i actuacions de la Generalitat de Catalunya, temes d'interès ciutadà i suport a la gestió dels seus tràmits. Aquest servei està disponible de 8 a 22 h, de dilluns a divendres no festius. El cost de la trucada és segons l'operadora.